piątek, 31 sierpnia 2012

the sims nie z tego świata info

Hej, w tym wpisie będzie mowa o ts3 nie z tego świata. Jak już (prawie) wszyscy wiecie w tym dodatku będzie można stworzyć różne nadnaturalne stwory. M. In. ulepszone wampiry, wilkołaki, czarodzieje, wróżki i zombie. Wszystkie prócz zombie będzie można stworzyć w CAS. Wampirom będzie można wybrać suwakiem wielkość kłów, wilkołakom owłosienie i wysunięcie dolnej szczęki, a wróżkom rodzaj i kolor skrzydeł. Podobno w CAS będzie można też stworzyć ducha..Możesz przygotowywać eliksiry, które zmieniają Simów w zombie lub w złoto.Nie z tego świata będzie warzenie eliksirów i tworzenie magicznych obiektów, które wpłyną na losy Simów. Superkariera, utrata wagi, przemiana w zombie – oto niektóre efekty zażycia magicznych substancji. Eliksir zombifikacji przemieni łagodnych Simów w głodne mózgów potwory, siejące strach i zamęt w mieście.Simy będą mogły wykupić szczęście życiowe które pozwoli im osiągnąć nieśmiertelność. W Nie z tego świata dojdzie  przesuwający się regał z książkami, skrywający tajemny pokój oraz czarodziejskie zwierciadło.Z takim wyposażeniem Simowie mogą podejmować nowe ścieżki kariery – na przykład mistycznego wróżbity lub mistrza alchemii.
Ubierz swojego Sima w charakterystyczny strój zombi i wyrusz na noc pełną intryg albo dodaj do swojego ogrodu wyjątkową roślinę, by trzymać z dala niepożądanych gości. W Edycji Limitowanej możesz:
  • Sadzić niezłomne dmuchawki, chroniące Twój dom przed tłumem zombie.
  • Ubierać się w budzącym grozę stylu w szpiczaste kapelusze, łachmany oraz inne wesoło-straszne ciuchy z gry Plants vs. Zombies

 

Nowości

  • Graj nadprzyrodzonymi Simami: twórz wiedźmy, czarodziejów, wilkołaki, intrygujące wampiry i wróżki. Każde ma własne umiejętności magiczne, unikalne cechy i interakcje.
  • Zwiedzaj miasto Moonlight Falls: odkryj niezwykłe tajemnice które dzieją się tylko przy świetle księżyca . Czy Twoi Simowie postradają zmysły, czy staną się jeszcze potężniejsi?
  • Doskonal rzemiosło magiczne i dziel się czarami: naucz się rzucać zaklęcia, szukaj rzadkich składników do warzenia eliksirów. Możesz dzięki temu zaczarować lub przekląć życie swoich Simów. Wysyłaj tworzone przez siebie eliksiry do znajomych, którzy grają w The Sims™ 3. Twoi Simowie mogą rozwijać umiejętności nadprzyrodzone oraz prowadzić karierę przepowiadacza przyszłości.
  • Odkrywaj obiekty nie z tego świata: ścigaj się na miotle wokół areny, odwiedź wóz cygański albo przeglądaj się w magicznym lustrze. Możesz też obudzić legendarną postać Kościldy, osobliwej szkieletowej pokojówki. Skoro masz masę nowych, zaklętych obiektów, co z nimi zrobisz?
  • Urządź swój dom w gotyckim stylu: dodaj sekretny loch z wejściem przez odsuwany regał oraz wypełnij dom nowymi, budzącymi grozę meblami.
  • Zombifikacja: przyrządź specjalny eliksir, który stworzy Twoje własne powłóczące nogami, głodne mózgów potwory. Gryź innych Simów, aby szerzyć miłość i siać zamęt. Nie lękaj się, zawsze możesz sporządzić eliksir, który przywróci dawną postać Twojego Sima.
  • Pojawią się ulepszone Wampiry znane z The Sims 3: Po Zmroku
  • Nowości w CAS
  • Nowe suwaki:
    • Nos wilkołaka
    • Spiczaste uszy
    • Kły wampira
    • Wysuniecie dolnej szczęki (wilkołaki)
    • Kły wilkołaka
  • 'Futro wilkołaka jest rodzajem owłosienia ciała, nie jest obowiązkowe. 

  • Nowe opcje potworów

  • Wilkołak:
    • Polowanie
    • Zmiana w wilka podczas pełni lub w wybranej chwili
    • Żyją dłużej niż normalny sim
    • Wycie słychać co każdą pełnię
    • Wilkołaki nie mogą zabić sima, jeżeli co, to przestraszyć
    • Z każdą przemianą, simowi-wilkołakowi opada potrzeba głodu
    • Jeśli wilkołak będzie miał dziecko z normalną simką, to jest 50% na to, iż dziecko przejmie wilkołactwo
    • Wilkołaka można stworzyć już na początku gry, lub stać się nim poprzez ugryzienie
  • Wróżka:
    • Wolniejsze starzenie
    • Mogą przybierać formę wyglądu dorosłego sima, ale także mogą się "skurczyć" do swoich prawdziwych rozmiarów
    • Można od razu stworzyć wróżkę w CAS, ale sim może się też w nią zamienić
    • Będą mogły robić normalnym simom najróżniejsze psoty i psikusy
    • Będą mogły odwrócić proces zombifikacji
  • Wiedźma:
    • Tylko one mogą uczyć się zaklęć
    • Wiedźmą może być zarówno kobieta, jak i mężczyzna
    • Mogą latać na swoich miotłach (nowy środek transportu)
    • Będą dobre i złe zaklęcia
    • Będą mogły zamieniać simów w ropuchy, w kamienne rzeźby itp.
    • Potrafią wytwarzać różne eliksiry
    • Wiedźmy nie będą się dzielić na dobre i złe
    • Posiadane koty zwiększają ich moce magiczne
  • Zombie:
    • Mogą ugryźć sima, przemieniając go w zombie
    • Poruszają się bardzo wolno
    • Można zamienić się w zombie poprzez eliksir zombifikacji lub ugryzienie przez zombie
    • Zombie nie mogą robić bara-bara
    • Zombie będą zbijać się w hordy i atakować domy
    • Mogą zjeść sima, co będzie nowym rodzajem śmierci
  • Wampir (ulepszony):
    • Będą miały nowe opcje do straszenia simów
    • Będą miały możliwość hipnotyzowania
    • Będą miały nowe ołtarze do spania

Nowe umiejętności

Nowe Nagrody Szczęścia Życiowego

  • Wilk Alfa – Ta nagroda daje oraz dodaje przerażające wycie oraz zdolność do gryzienia każdego bez zostania odrzuconym. (20000 punktów szczęścia życiowego)
  • Magiczne Ręce – Dzięki tej nagrodzie czary nigdy nie zawodzą. (20000 punktów szczęścia życiowego)
  • Nieśmiertelność – Wampiry i wróżki z tą nagrodą nigdy nie będą się starzeć. (50000 punktów szczęścia życiowego)
  • Wampirzy Filtr Przeciwsłoneczny – Wampiry z tą nagrodą nie muszą bać się słońca.(10000 szczęścia życiowego)
  • Magiczny odkurzacz – W Wyposażeniu naszego Sima pojawi się najszybszy i najlepszy model miotły. (10000 szczęścia życiowego)

Nowe parcele

  • Arena Wiedźm – Miejsce gdzie wiedźmy mogą trenować swoje umiejętności latania na miotle, a także urządzać sobie wyścigi oraz magiczne walki.
  • Sklep z eliksirami – Tu sim może nabyć eliksiry i rzadkie składniki.
  • Cygański Wóz – Można tu przychodzić po wróżby a tak że podjąć karierę wróżbity.
  • Ogród Wróżek – Wróżki mają tu większą moc a przyjacielskie i romantyczne interakcje większe powodzenie. 
  •  

    Nowe Obiekty

  • Gotyckie dekoracje
  • Magiczne lustro
  • Księga zaklęć
  • Magiczny kocioł
  • Magiczna różdżka
  • Kryształowa kula
  • Nowe ołtarze dla wampirów
  • "Zegar dziadka"
  • Bujany fotel
  • Magiczna szafa
  • Tarcza z przebiegiem faz księżyca
  • Cygański wóz
  • Magiczna miotła
  • Domek wróżek
  • Nowe magiczne zabawki dla dzieci
  • Szlifierka klejnotów
  • Łóżko dla dziecka "Słodki pył"
  • Fortepian "Czarna magia"
  • Budka telefoniczna "Do innego świata"

Nowe cechy

  • Sceptyk nadnaturalności – Simowie, którzy posiadają tę cechę nie lubią niczego co ma jakikolwiek związek z rzeczami paranormalnymi. Preferują rzeczy, które nie są tak dziwne i nie zrozumiałe dla nich oraz sprawią sobie wiele trudu, aby udowodnić nadprzyrodzonym Simom czy na pewno się dobrze z tym czują. Istnieje świat magii i niewyjaśnionych cudów, ale sceptycy nadnaturalności mają to wszystko za nic. Takie rzeczy mogą być interesujące dla niektórych, ale sceptycy nadnaturalności wolą pewność i komfort normalności.
  • Fan nadnaturalnych – Fani nadnaturalnych uwielbiają wszystko, co dotyczy nadnaturalnych Simów, czy są to wampiry, wilkołaki, czarownicy, czy coś innego! Lubią się kręcić w miejscach gdzie bywają nadnaturalni Simowie i zawsze mają coś szczególnego do powiedzenia, gdy spotykają się z nadnaturalnym Simem twarzą w twarz.
  • Nocny marek – Niektórzy Simowie uwielbiają życie nocne i czasami czują potrzebę pójścia w tany. Są zwani nocnymi markami. Chociaż nocne marki mogą być aktywne nocą, nawet nie próbuj wyciągać ich z łóżka przed 10:00.
  • Stosowny – Stosowna etykieta była kiedyś bardzo ważna. Na szczęście stosowni Simowie wciąż pamiętają dawne czasy i zachowują się zgodnie z zasadami kodeksu honorowego. A przynajmniej zasadami dobrych manier...
  • Zbieracz – Jeśli można coś zebrać, posadzić lub złapać, to Zbieracz jest najlepszym Simem do tej roboty. Zbieracze są szczególnie uzdolnieni w znajdowaniu składników nie z tego świata i zbierają najlepsze plony. Mogą uzyskiwać jeszcze lepsze rezultaty, gdy pracują z rzadkimi materiałami, takimi jak ruda i klejnoty!
  • Zadumany – Zadumani Simowie często nie mogą powstrzymać się przed kontemplowaniem zagadek, tajemnic i sensu życia. Czasami waga tych niezwykle głębokich myśli rozprasza ich uwagę i może faktycznie nieco zwolnić procesy kreatywne.

Nowe pragnienia życiowe

  • Mistrz/yni zombie (czarownica)
  • Mistyczny/a uzdrowiciel/ka (czarownica)
  • Transformacja miasta (wampir)
  • Przywódca Stada (wilkołak)
  • Ambitny/a Alchemik/czka
  • Sławny/a wróżbita/ka (ścieżka kariery wróżbity)
  • Mistyczny/a mistrz/yni (ścieżka kariery wróżbity)
  • Magiczna przemiana (wszystkie potwory) 
  •  

    Powracający NPC

  • Kościlda – chodząca sprzątaczka - szkielet NPC pojawiająca się pierwszy raz w dodatku Abrakadabra do The Sims. Kościlda może karmić niemowlaka, posprzątać dom, zająć sie ogrodem i wykonywać inne prace domowe. 
  •  

    Nowe rośliny

  • Grzyby – Zwykłe oraz magiczne

Nowe potrawy

  • Omlet z grzybami
  • Curry Aloo Masala
  • Ceviche
  • Chili Con Carne
  • Krewetki-petarda
  • Chili wegetariańskie
  • Tofu-petarda
  • Risotto z borowikami
  • Tarta z ziemniakami i truflami

Rodzaje śmierci i nowe duchy

  • Śmierć przez Magię – Duch takiego Sima jest zielony, a otaczają go małe czaszki, nietoperze i półksiężyce
  • Śmierć przez roślinę – Duch Sima jest jaskrawo niebieski.
  • Śmierć przez Zombie – Duch Sima jest jaskrawo fioletowy. 

  • Różne

  • Tarcze z fazami Księżyca – informuje ona o obecnej fazie księżyca i dniach do następnej pełni. W jej trakcie następuje wymuszenie transformacji u wilkołaków, wychodzenie zombie na ulice, wzmocnienie magii czarownic i wróżek, oraz nabieranie przez eliksiry szczególnych własności.
  • Wróci pszczelarstwo
  • Nowe tajemnicze rośliny
  • Nowe przepisy
  • Nowe klejnoty
  • Nowe ryby
  • Nowy gatunek muzyki – Dark Wave
  • Będzie nowa opcja w menu do kontrolowania populacji w mieście
  • Powrócą przedmioty z Store, np. laleczka VooDoo, Magiczny Kocioł, czy karty tarota
  • Simowie Nadnaturalni będą mogli chronić zwykłych simów przez łakomymi zombie, czy niebezpiecznymi wilkołakami, wtedy normalni simowie dostaną nastrójnik "bezpieczny".
  • Nadnaturalni simowie będą mogli być wysyłani przez SimPort 
  •  
  •  
  •  
  •  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz