Ubierz swojego Sima w charakterystyczny strój zombi i wyrusz na noc pełną intryg albo dodaj do swojego ogrodu wyjątkową roślinę, by trzymać z dala niepożądanych gości. W Edycji Limitowanej możesz:
- Sadzić niezłomne dmuchawki, chroniące Twój dom przed tłumem zombie.
- Ubierać się w budzącym grozę stylu w szpiczaste kapelusze, łachmany oraz inne wesoło-straszne ciuchy z gry Plants vs. Zombies
Nowości
- Graj nadprzyrodzonymi Simami: twórz wiedźmy, czarodziejów, wilkołaki, intrygujące wampiry i wróżki. Każde ma własne umiejętności magiczne, unikalne cechy i interakcje.
- Zwiedzaj miasto Moonlight Falls: odkryj niezwykłe tajemnice które dzieją się tylko przy świetle księżyca . Czy Twoi Simowie postradają zmysły, czy staną się jeszcze potężniejsi?
- Doskonal rzemiosło magiczne i dziel się czarami: naucz się rzucać zaklęcia, szukaj rzadkich składników do warzenia eliksirów. Możesz dzięki temu zaczarować lub przekląć życie swoich Simów. Wysyłaj tworzone przez siebie eliksiry do znajomych, którzy grają w The Sims™ 3. Twoi Simowie mogą rozwijać umiejętności nadprzyrodzone oraz prowadzić karierę przepowiadacza przyszłości.
- Odkrywaj obiekty nie z tego świata: ścigaj się na miotle wokół areny, odwiedź wóz cygański albo przeglądaj się w magicznym lustrze. Możesz też obudzić legendarną postać Kościldy, osobliwej szkieletowej pokojówki. Skoro masz masę nowych, zaklętych obiektów, co z nimi zrobisz?
- Urządź swój dom w gotyckim stylu: dodaj sekretny loch z wejściem przez odsuwany regał oraz wypełnij dom nowymi, budzącymi grozę meblami.
- Zombifikacja: przyrządź specjalny eliksir, który stworzy Twoje własne powłóczące nogami, głodne mózgów potwory. Gryź innych Simów, aby szerzyć miłość i siać zamęt. Nie lękaj się, zawsze możesz sporządzić eliksir, który przywróci dawną postać Twojego Sima.
- Pojawią się ulepszone Wampiry znane z The Sims 3: Po Zmroku.
- Nowości w CAS
- Nowe suwaki:
- Nos wilkołaka
- Spiczaste uszy
- Kły wampira
- Wysuniecie dolnej szczęki (wilkołaki)
- Kły wilkołaka
- 'Futro wilkołaka jest rodzajem owłosienia ciała, nie jest obowiązkowe.
Nowe opcje potworów
- Wilkołak:
- Polowanie
- Zmiana w wilka podczas pełni lub w wybranej chwili
- Żyją dłużej niż normalny sim
- Wycie słychać co każdą pełnię
- Wilkołaki nie mogą zabić sima, jeżeli co, to przestraszyć
- Z każdą przemianą, simowi-wilkołakowi opada potrzeba głodu
- Jeśli wilkołak będzie miał dziecko z normalną simką, to jest 50% na to, iż dziecko przejmie wilkołactwo
- Wilkołaka można stworzyć już na początku gry, lub stać się nim poprzez ugryzienie
- Wróżka:
- Wolniejsze starzenie
- Mogą przybierać formę wyglądu dorosłego sima, ale także mogą się "skurczyć" do swoich prawdziwych rozmiarów
- Można od razu stworzyć wróżkę w CAS, ale sim może się też w nią zamienić
- Będą mogły robić normalnym simom najróżniejsze psoty i psikusy
- Będą mogły odwrócić proces zombifikacji
- Wiedźma:
- Tylko one mogą uczyć się zaklęć
- Wiedźmą może być zarówno kobieta, jak i mężczyzna
- Mogą latać na swoich miotłach (nowy środek transportu)
- Będą dobre i złe zaklęcia
- Będą mogły zamieniać simów w ropuchy, w kamienne rzeźby itp.
- Potrafią wytwarzać różne eliksiry
- Wiedźmy nie będą się dzielić na dobre i złe
- Posiadane koty zwiększają ich moce magiczne
- Zombie:
- Mogą ugryźć sima, przemieniając go w zombie
- Poruszają się bardzo wolno
- Można zamienić się w zombie poprzez eliksir zombifikacji lub ugryzienie przez zombie
- Zombie nie mogą robić bara-bara
- Zombie będą zbijać się w hordy i atakować domy
- Mogą zjeść sima, co będzie nowym rodzajem śmierci
- Wampir (ulepszony):
- Będą miały nowe opcje do straszenia simów
- Będą miały możliwość hipnotyzowania
- Będą miały nowe ołtarze do spania
Nowe umiejętności
- Alchemia (tylko wiedźmy)
- Latanie na miotle (tylko wiedźmy)
- Likantropia (tylko wilkołaki)
Nowe Nagrody Szczęścia Życiowego
- Wilk Alfa – Ta nagroda daje oraz dodaje przerażające wycie oraz zdolność do gryzienia każdego bez zostania odrzuconym. (20000 punktów szczęścia życiowego)
- Magiczne Ręce – Dzięki tej nagrodzie czary nigdy nie zawodzą. (20000 punktów szczęścia życiowego)
- Nieśmiertelność – Wampiry i wróżki z tą nagrodą nigdy nie będą się starzeć. (50000 punktów szczęścia życiowego)
- Wampirzy Filtr Przeciwsłoneczny – Wampiry z tą nagrodą nie muszą bać się słońca.(10000 szczęścia życiowego)
- Magiczny odkurzacz – W Wyposażeniu naszego Sima pojawi się najszybszy i najlepszy model miotły. (10000 szczęścia życiowego)
Nowe parcele
- Arena Wiedźm – Miejsce gdzie wiedźmy mogą trenować swoje umiejętności latania na miotle, a także urządzać sobie wyścigi oraz magiczne walki.
- Sklep z eliksirami – Tu sim może nabyć eliksiry i rzadkie składniki.
- Cygański Wóz – Można tu przychodzić po wróżby a tak że podjąć karierę wróżbity.
- Ogród Wróżek – Wróżki mają tu większą moc a przyjacielskie i romantyczne interakcje większe powodzenie.
-
Nowe Obiekty
- Gotyckie dekoracje
- Magiczne lustro
- Księga zaklęć
- Magiczny kocioł
- Magiczna różdżka
- Kryształowa kula
- Nowe ołtarze dla wampirów
- "Zegar dziadka"
- Bujany fotel
- Magiczna szafa
- Tarcza z przebiegiem faz księżyca
- Cygański wóz
- Magiczna miotła
- Domek wróżek
- Nowe magiczne zabawki dla dzieci
- Szlifierka klejnotów
- Łóżko dla dziecka "Słodki pył"
- Fortepian "Czarna magia"
- Budka telefoniczna "Do innego świata"
Nowe cechy
- Sceptyk nadnaturalności – Simowie, którzy posiadają tę cechę nie lubią niczego co ma jakikolwiek związek z rzeczami paranormalnymi. Preferują rzeczy, które nie są tak dziwne i nie zrozumiałe dla nich oraz sprawią sobie wiele trudu, aby udowodnić nadprzyrodzonym Simom czy na pewno się dobrze z tym czują. Istnieje świat magii i niewyjaśnionych cudów, ale sceptycy nadnaturalności mają to wszystko za nic. Takie rzeczy mogą być interesujące dla niektórych, ale sceptycy nadnaturalności wolą pewność i komfort normalności.
- Fan nadnaturalnych – Fani nadnaturalnych uwielbiają wszystko, co dotyczy nadnaturalnych Simów, czy są to wampiry, wilkołaki, czarownicy, czy coś innego! Lubią się kręcić w miejscach gdzie bywają nadnaturalni Simowie i zawsze mają coś szczególnego do powiedzenia, gdy spotykają się z nadnaturalnym Simem twarzą w twarz.
- Nocny marek – Niektórzy Simowie uwielbiają życie nocne i czasami czują potrzebę pójścia w tany. Są zwani nocnymi markami. Chociaż nocne marki mogą być aktywne nocą, nawet nie próbuj wyciągać ich z łóżka przed 10:00.
- Stosowny – Stosowna etykieta była kiedyś bardzo ważna. Na szczęście stosowni Simowie wciąż pamiętają dawne czasy i zachowują się zgodnie z zasadami kodeksu honorowego. A przynajmniej zasadami dobrych manier...
- Zbieracz – Jeśli można coś zebrać, posadzić lub złapać, to Zbieracz jest najlepszym Simem do tej roboty. Zbieracze są szczególnie uzdolnieni w znajdowaniu składników nie z tego świata i zbierają najlepsze plony. Mogą uzyskiwać jeszcze lepsze rezultaty, gdy pracują z rzadkimi materiałami, takimi jak ruda i klejnoty!
- Zadumany – Zadumani Simowie często nie mogą powstrzymać się przed kontemplowaniem zagadek, tajemnic i sensu życia. Czasami waga tych niezwykle głębokich myśli rozprasza ich uwagę i może faktycznie nieco zwolnić procesy kreatywne.
Nowe pragnienia życiowe
- Mistrz/yni zombie (czarownica)
- Mistyczny/a uzdrowiciel/ka (czarownica)
- Transformacja miasta (wampir)
- Przywódca Stada (wilkołak)
- Ambitny/a Alchemik/czka
- Sławny/a wróżbita/ka (ścieżka kariery wróżbity)
- Mistyczny/a mistrz/yni (ścieżka kariery wróżbity)
- Magiczna przemiana (wszystkie potwory)
-
Powracający NPC
- Kościlda – chodząca sprzątaczka - szkielet NPC pojawiająca się pierwszy raz w dodatku Abrakadabra do The Sims. Kościlda może karmić niemowlaka, posprzątać dom, zająć sie ogrodem i wykonywać inne prace domowe.
-
Nowe rośliny
- Grzyby – Zwykłe oraz magiczne
Nowe potrawy
- Omlet z grzybami
- Curry Aloo Masala
- Ceviche
- Chili Con Carne
- Krewetki-petarda
- Chili wegetariańskie
- Tofu-petarda
- Risotto z borowikami
- Tarta z ziemniakami i truflami
Rodzaje śmierci i nowe duchy
- Śmierć przez Magię – Duch takiego Sima jest zielony, a otaczają go małe czaszki, nietoperze i półksiężyce
- Śmierć przez roślinę – Duch Sima jest jaskrawo niebieski.
- Śmierć przez Zombie – Duch Sima jest jaskrawo fioletowy.
Różne
- Tarcze z fazami Księżyca – informuje ona o obecnej fazie księżyca i dniach do następnej pełni. W jej trakcie następuje wymuszenie transformacji u wilkołaków, wychodzenie zombie na ulice, wzmocnienie magii czarownic i wróżek, oraz nabieranie przez eliksiry szczególnych własności.
- Wróci pszczelarstwo
- Nowe tajemnicze rośliny
- Nowe przepisy
- Nowe klejnoty
- Nowe ryby
- Nowy gatunek muzyki – Dark Wave
- Będzie nowa opcja w menu do kontrolowania populacji w mieście
- Powrócą przedmioty z Store, np. laleczka VooDoo, Magiczny Kocioł, czy karty tarota
- Simowie Nadnaturalni będą mogli chronić zwykłych simów przez łakomymi zombie, czy niebezpiecznymi wilkołakami, wtedy normalni simowie dostaną nastrójnik "bezpieczny".
- Nadnaturalni simowie będą mogli być wysyłani przez SimPort
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz